Uradi sam: Slani i slatki ražnjići - (Yummy skewers DIY)

11:12 AM


Primetila sam, na osnovu pregleda, da vam se jako dopao prošli DIY post pa sam rešila da ponovo napravim jedan. Nadam se da ću u narednom periodu uspeti da realizujem dosta DIY projekata koje planiram s obzirom da mi se predavanja završavaju sutra (i idem na more! :D..) pa ću kad se vratim, u pauzama učenja, da se opuštam radeći DIY :) U jednom postu sam vas pitala da li više volite travel ili food post i dosta vas je odgovorilo travel post a ipak su food postovi čitaniji od travel postova..Evo ne znam :D
No biće i travel postova i food postova i diy postova i beauty postova i svegaa! :D
Pakovanje sam završila mada vam pakovanje garderobe nisam slikala jer je to bilo neizvodljivo. Ovaj kamion stvari nije stao u kadar! Šalim se :) Pakovala sam se sinoć pa je bilo dosta mračno i slike nisu ispale kako treba..No, nije ni važno. Sutra krećemo (još ne znam u koliko sati O.o) pa ćete već videti šta sam ponela od garderobe u postovima sa mora. Nadam se wirelessu u vili. (molite se sa mnom :D..)

Ove ražnjiće možete da napravite vrlo jednostavno. Sve što vam je potrebno jesu drveni štašići (ima ih u marketima, koštaju manje od 100dinara) i sastojci po želji. Možete biti vrlooo kreativni i napraviti zanimljiv i ukusan obrok. Ja sam koristila ono što sam imala pri ruci (hleb, krem sir, kobasicu i krastavce za slane ražnjiće i jagode, hleb i kremić za slatke ražnjiće).


Ako neko proba ovaj diy nek mi pošalje sliku ili me taguje na instagramu @vesnikproleca :)


































This is one quick diy food post. It's really easy and you can use any ingredients you want. Just be creative and it will be awesome. I used bread, cucumber, cream cheese and sausage for the first one and for the sweet one I used strawberries, bread and chocolate cream. Sooo yummy and funny! :)







You Might Also Like

8 коментара

  1. Ne volim krem sir, ali ove slatke bih rado smazala za par minuta hahaha. :D

    ReplyDelete
  2. Uuuu deluje baš ukusno :) Napraviću :)

    ReplyDelete
  3. izgleda ukusnoooo:D moracu da probam !!

    posetite moj blog

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Izgledaju veoma ukusno. Za nijansu mi se vise dopada slatki raznjic. Ako budem napravila , definitivno cu te tagovati. ♥ Srecan put i zelim ti lep provod! :)

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Yummy finger food!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  6. Nikada nisam ovo jela. Slatki ražnjići izgledaju prefino i obavezno ću ih probati napraviti. Slani ražnjići također izgledaju prekrasno. Sretan put, lijepo se provedi na moru i obavezno postavi neke slikice ♥

    NOVI POST NA BLOGU:
    http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Hmm... Izgleda veoma ukusno!! :D

    Novi post na mom blogu!! :)
    milicinklutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Divno izgleda!!
    xx
    http://retro-electric.blogspot.com/

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)