Male stvari koje čine život

10:00 AM


Postoji gomila stvari koje me usrećuju poput zdravlja, porodice, prijatelja, putovanja..Ali u ovom postu hoću da vam pišem o nekim drugim stvarima koje me čine srećnom i koje umeju da mi ulepšaju dan a verovatno nisu važne nikome drugom ili samo malom broju ljudi. Neki ljudi ni ne primećuju stvari oko sebe koje im izmame osmeh i nisu ni svesni nekih navika koje imaju a koje im zapravo mnogo znače i deo su njihovog karaktera. Nadam se da se i vi pronalazite u nekim od ovih stvari jer ja sam neko ko voli da uživa do maksimuma i to punim plućima! :)

Pišem ih bez reda, kako mi padnu na pamet :)

✔ Ukusan doručak

✔ Slobodno mesto u prevozu

✔ Sunčan dan

✔ Smeh dece u parku

✔ Miris pečenih paprika tokom septembra 



✔ Zveckanje kašika i viljušaka o tanjire nedeljom na komšijskoj terasi kad im se cela porodica okupi

✔ Cvrkut ptica dok se izležavam ujutru u krevetu

✔ Kad mi se baka u prevozu srdačno zahvali što joj ustupim mesto

✔ Šetnja na Adi ciganliji leti pred zalazak sunca

✔ Sladoled sa voćem



✔ Glas spikera u vestima na RTS-u oko 4h ujutru

✔ Sakupljanje razglednica sa putovanja

✔ Božićni doručak koji spremi mama

✔ Gledanje muzičkih emisija sa tatom

✔ Sok sa puno leda dok gledam vlogove na jutjubu



✔ Sendvič sa pohovanom piletinom iz Djoković pekare u podzemnom prolazu na Zelenom vencu

✔ Vicevi o Maloj Maji ali samo kad ih Alen priča

✔ Iznenadna pauza na faksu između predavanja i šetnja do Kališa

✔ Grmljavina u leto posle velike vrućine

✔ Prvi sneg



✔ Kupovina marama

✔ Fotkanje svega oko sebe za instagram

✔ Zvuk talasa

✔ Duge priče sa mamom

✔ Gledanje starih domaćih serija po milion puta



✔ Kokice i dobar film

✔ Noćna vožnja u busu, na putovanjima

✔ Topla kupka

✔ Kupovina cveća

✔ Pun bokal limunade



✔ Veliki red na kasi koji mi daje vreme da proverim društvene mreže

✔ Lubenica...mnoooogo lubenice

✔ Trenutak kad vidim pitanja na kolokvijumu

✔ Trenutak kad izadju rezultati ispita ili kolokvijuma

✔ Čitanje komentara na blogu






Smart Girls Are The Prettiest!

















You Might Also Like

25 коментара

  1. Very nice post and pictures!
    XOXO,
    Anna
    www.honigbonbon.blogspot.de

    ReplyDelete
  2. divno si ovo napisala...male stvari uopće nisu male :) to je jedna od velikih životnih mudrosti.

    http://modaodaradosti.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zaista si divno napisala ovaj post. Toliko je originalan i skoro identicne stvari i mene cine srecnom. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Predivno si napisala ovaj post!Najvise volim da fotografisem!
    Pomenula sam te u mom novo postu --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sofija i hvala još jednom što si me pomenula <3

      Delete
  5. Predivan post! To su svakako male stvari koje nas čine srećnima, ali ih ne raspoznajemo često! Nominovala sam te za jedan TAG------------------->http://teodorassmallworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Divno! Tek kada sve ovo pročitam na jednom mestu, shvatam koliko je stvari koje sve nas zapravo treba da čine srećnim! :)

    ReplyDelete
  7. Prelep post! Sad si me nekako inspirisala da više obratim pažnju na neke sitnice koje čine život lepšim. :)


    Novi post na blogu, recenzija ---> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ♥

    ReplyDelete
  8. Male stvari su zapravo velike stvari. 😃

    ReplyDelete
  9. Male stvari su zapravo velike stvari. 😃

    ReplyDelete
  10. Fenomenalno ♥♥ Oduševljena sam ♥♥ Sreću čine male stvari kojima se zaista treba radovati i čitajući post izmamila si mi osmeh na lice :D

    ReplyDelete
  11. Divno..srecca je u malim stvarima

    ReplyDelete
  12. Odlicna lista. Slicnu ja imam, tako zapisujem sitnice koje me usrecuju, zaista je super ideja. :)

    ReplyDelete
  13. Blog ti je fenomenalan i ono sa kiki garderobom i ovo sa putovanja,ma super si,samo nastavi tako,sve najbolje

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)