Kapege on the road: Budimpešta - Bg Turs Plus utisci

10:00 AM



Imam toliko slika iz Budimpešte da će mi trebati sto hiljada postova da sve objavim LOL :D Za sad nekoliko koje su mi se najviše dopale. Kako se vama čine? :)

Utisak o putovanju je generalno bio pozitivan do pred sam kraj. Budimpešta je prelep grad i rado ću mu se vratiti u budućnosti jer imam utisak kao da imam još toliko toga da vidim.  Dakle, rado ga preporučujem svima. 
Iako sam želela, nažalost, agenciju Bg Turs Plus ne mogu da vam preporučim jer ja više neću putovati s njom. O čemu se radi, pa evo ukratko. Biću potpuno iskrena i priznaću da je do kraja samog putovanja sve bilo korektno. Nema veze što smo kasnili pri polasku, to sam prebrodila, mada to smatram ne poštovanjem mog vremena i vremena drugih ljudi. Vodič Jelena je bila ok. Pošto sam već bila u Budimpešti znam dosta o istoj, tako da sam bila razočarana kada je propustila da ispriča neke bitne stvari koje bi mene, da ih ne znam, zasigurno zanimale. To što je na momente gubila putnike takođe je na mene ostavilo negativan utisak ali verujem da joj nije bilo lako da kontroliše 80 ljudi pa je do kraja te ture na koju nas je vodila ostalo nas 20. Mislim da smo možda imali više slobodnog vremena nego što je većini putnika prijalo. Slobodno vreme počelo je pre 12h a završilo se u 20h. Recimo da bi, po meni, prava mera bila do nekih 18h jer smo počeli da pešačimo još pre 8h ujutru. Živa bića smo i stigne nas umor. Ono što je na mene ostavilo najnegativniji utisak i što je presudno uticalo na činjenicu da više neću ići sa ovom agencijom jeste to da im je bilo užaaasno teško da na 30 sekundi stanu kod Studenskog grada (pored koga smo prolazili) da nekoliko putnika izađe. Politika koje su se držali vozač i vodič bila je - ''Ne, nikako, šta vam pada napamet''. Ja putujem već godinama na ovaj način i NIKADA NIKO nije odbio kada sam zamolila da stane da izadjem. S obzirom da smo studenti beskrajno bi nam značilo da su nam izašli u susret i stali na tih pola minuta. Nije da smo im tražili da nas negde odvezu. Tražili smo da stanu. S obzirom da su nas sa osmehom odbili (iako su u Novom Sadu drugima stali) shvatam to kao bezobrazluk i drskost i time sam jako razočarana. I to ne samo ja.
U Beograd smo stigli oko 2.40h a ja sam u stan ušla u 5.20h jer nije bilo noćnog prevoza ka mom kraju grada (jer je bila nedelja). A prvi bus je naišao tek u 5h. Naravno da mi, studenti nemamo pare za užasno skup taksi u Beogradu. Temperatura od 5 stepeni samo je pogoršavala situaciju i to što sam dobila temperaturu može se smatrati srećom, jer sam na vetru i hladnoći u kratkoj kožnoj jakni mogla da završim sa hipotermijom. I to sve zato što se vozaču nije stajalo, što se vodiču spavalo ili što agencija ima loše zaposlene ili možda lošu politiku poslovanja? Pitanje je sad. Apsolutno sam svesna da agencija nije dužna da čini usluge (iako smatram da bi trebala da učini koliko može za svoje putnike) i da to što nas je zadesilo, zadesilo nas je kada je putovanje već bilo završeno ali da su vodič i vozač želeli da nam izađu u susret - mogli su to da spreče. Napravljena je razlika između putnika jer oni u Novom Sadu su mogli da izađu po volji a mi ne.

''Koliko para toliko muzike'' - nažalost nikad neće biti demantovano mada smatram da za te pare može i bolje da se prođe u drugoj agenciji.

Sve u svemu, ovo putovanje ću pamtiti po predivnoj Budimpešti, divno provedenom vremenu sa prijateljima, druženju, smehu i hladnom vetru koji je i tamo duvao!  :)




























Utisci ukratko:
1. Agencija 5/10
2. Vodič 7/10
3.Autobus 9/10

Cene u Budimpešti - Gotovo iste kao kod nas, primaju Forinte i Evre svugde.
Vreme -  April kao kod nas kraj marta
Atmosfera - Mađari su malo neljubazni i 
nadrndani ali generalno ih nećete ni primetiti od turista
Prevoz - Metro, tramvaji, autobusi ali
najjeftinije su autonoge koje već imate
Hrana - Ne kupujte je u glavnim ulicama ako
 želite da prištedite. Iste stvari su po manjim uličicama
 na 10ak min. pešaka od centra grada duplo jeftinije.
 Primer: Pizza u Restoranu DRUM (10 min hoda od Vaci ulice) 
30cm 1090ft tj nekih 400 dinara.
Granični prelaz: Zadržavanja su do 30 min.




~



This weekend I traveled to Budapest with my friends. We had awesome time, Budapest is so beautiful and it's not expensive at all. I love all the buildings and architecture and the spirit of the city. Have you ever been there? This was my 5th time there and I will visit it again for sure. I hope that you like the photos. I have tons of them :)








You Might Also Like

38 коментара

  1. Slike su ti divne, i drago mi je što si se odlično provela, uprkos tog bezobrazluka ljudi iz agencije, tačnije vozača ako sam dobro shvatila. :-)

    ReplyDelete
  2. Putujem svaki dan od kuce do skole autobusom i stalno se nalazim u takvoj situaciji. Imam grozne utiske sto se tice mnogih agencija a pogotovo vozaca tako da te u potpunosti razumem. Osecaj je uzasan kada sat vremena treba da cekas autobus koji mozda nece ni doci. Znam to jer sam cekala i vise, ali vrlo mi je drago da si se za to kratko vreme lepo provela i da si nam predstavila ovako lepe slike. Budimpesta nikada nije bio moj grad iz snova i na listi za putovanja se stalno zatura ali sada... nadam se da ces brzo ozdraviti....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tamara. Od srca ti preporučujem Budimpeštu, prelepa je. Jedan od najlepših gradova koje sam posetila.

      Delete
  3. I was in Budapest this winter and I fell in love with it!

    ReplyDelete
  4. Jao mi smo hteli da idemo sa njima porodično u Višegrad ali posle ovog teksta nećemo. Neka hvala. Ima i drugih agencija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako ruzno blatiti agenciju zbog stajalista koji je izgleda najveci problem - sve je bilo u redu do povratka, a ne sagledati sve u potpunosti. Sa njima smo porodicno putovali na Meteore prosle godine i u Pecuj i Budimpestu i zaista se fantasticno proveli. Ali iz licnog iskustva znam da je kazna za stajanje van polazne i dolazne stanice, koju je grad napravio i naplacuje prevozniku, 100.000,00 za agenciju a 200.000,00 za prevoznika - nadjite vest u Novostima na netu. Zapitajte se sto niko ne polazi sa Sava Centra!!! Svetlana Vukojevic, Beograd

      Delete
    2. Svetlana, hoćete da kažete da onda stajanje na benzinskoj pumpi, kako bi nekoliko putnika izaslo, par km od centra Novog Sada nije bilo prekršaj? Hoćete da kažete da je to mesto označeno kao polazna ili dolazna stanica? Ma dajte.
      Jasno sam stavila do znanja na početku teksta da je sve bilo okej do samog kraja puta.
      Jako sam razočarana što je neko napravio razliku između mene i mojih prijatelja i par drugih ljudi. Po čemu su ti ljudi u prednosti pa su istovareni tamo gde su poželeli u odnosu na mene ili možda Vas u tom busu? Ako su rešili da ne staju i da žele da poštuju zakon onda su to trebali da urade kako treba. Moji prijatelji i ja smo se osetili uvređeno kada nam je vodič saopštila da nama nikako ne mogu stati.
      Pošto sam konaktirala agenciju nakon puta i poslala im link ovog posta da pročitaju dobila sam odgovor u kome se pozivaju kao i Vi na neke pravne propise i zakone po kojima je istovar putnika dozvoljen na BENZINSKOJ PUMPI ALI NE I NA OBELEZENOM AUTOBUSKOM STAJALIŠTU. Pa verovatno bi nasela na to da sam budala. Odmah sam se bacila na istraživanje i detaljno sam pročešljala Zakon o bezbednosti saobraćaja i Pravilnik o autobuskim stanicama i autobuskim stajalištima i vrlo dobro sam upoznata sa pravilima.

      Drago mi je da Vi imate lepo iskustvo ali ja ga nemam i to sam ovde i napisala. Moje pravo, šta sad ako se to Vama ne dopada.

      P.S. Vi verovatno niste bloger i nemate društvene mreže ovog tipa ali da ste doživeli neprijatno iskustvo verovatno biste ga podelili sa ljudima oko Vas. Ja sam doživela neprijatno iskustvo jer sam na određen način diskriminisana zajedno sa mojim prijateljima i naravno da ću to da podelim tamo gde mi je volja. Sve mogu podneti ali nepravdu i diskriminacuju ne mogu i ne želim i dok dišem protiv toga ću se boriti.

      Delete
    3. Naterali ste me da zovem agenciju i da proverim celu pricu posto kroz odgovor vicete na mene, ali nema veze. Stalo se na pumpu kod Backe Topole putnicima, u Novom Sadu na Zeleznickoj stanici i u Beogradu kod buvljaka. Korektno je stati ljudima koji ne zive u Novom Sadu vec u Backoj Topoli. Ali ova rasprava ode predaleko. Nisam, bloger nego sam slucajno naletela na ovo, i samo sam htela da napomenem da nije korektno zbog stajalista napraviti problem. Jer kada kupite kartu za Nis Ekspres ili Lastu koja kosta mnogo vise od 15 eura i voze vas 300-400 km bez ikakvih dodatnih usluga ne ljutite se jer vas nisu dovezli kuci. U svakom slucaju moja prica se ovde zavrsava, manje negativnosti i sve najbolje Vam zelim.

      Delete
    4. Na osnovu čega ste zaključili da vičem? Da li sam ja na kraju bilo koje rečenice koju sam vam napisala stavila znak uzvika? Vidim da ste dovoljno pismeni da možete da shvatite i da su reči koje su napisane sa uključenim caps lock-om bile naglašavaje neverovatne situacije.
      Vi mene nikako ne razumete koliko vidim. Ne ljutim se ja što oni mene nisu dovezli ispred vrata (kako vi kažete, iako to nisam ni tražila) već zato što su drugima izašli u susret (iako to nije bila polazna, ni dolazna stanica) a nama nisu. Da li sad shvatate? Ljutila bih se i ja na tu Lastu I Niš Ekspres kad bi napravili razliku između, na primer, Vas i mene a obe smo isto platile.

      Vi kažete ''Korektno je stati ljudima koji ne zive u Novom Sadu vec u Backoj Topoli.'' - po onome na šta se oni pozivaju i na šta ste se i Vi sami pozvali u svom prvom komentaru to ''korektno'' ipak nije zakonito. Vi, kao i oni, čas govorite kako je nezakonito stajati van polazne i dolazne stanice jer su kazne paprene a onda ipak zbog toga što je ''korektno'' smatrate da su ipak trebali da prekrše pravilo dolazne i odlazne stanice i rizikuju da dobiju kaznu. Pa odlučite se već jednom.
      Ja podržavam što su oni stali tim ljudima i zaista nemam ništa protiv toga, i takođe smatram da je to korektno ali onda su morali i drugima da izadju u susret.

      Sad sam gotovo potpuno sigurna da ste neko iz agencije a na njih sam potrošila već dovoljno svog dragocenog vremena.
      I ja vama sve najbolje želim i da ne napadate druge dok ne sagledate sve strane i ne stavite se u kožu svih.

      Pozdrav!

      Delete
    5. Nema potrebe tolikoj raspravi.Vi ste ,očigledno,razmažena osoba koja ,zbog neispunjenog i neopravdanog zahteva,pljuje agenciju čije usluge sam i ja koristio pre nedelju dana i VEOMA sam zadovoljan.Došli su na vreme ,vozili nas korektno ,smeštaj je bio više nego korektan a vodič Erne je pravi car i živa enciklopedija.Idem uskoro opet u njihovoj organizaciji i neću tražiti nikakve povlastice ni po kom osnovu.Ako ste imala pare za aranžman onda ste morala odvojiti još koji dinar za taksi.

      Delete
    6. Anonimni čoveče, kao što si ti našao za shodno da ih hvališ, jer su ti odgovarali, tako sam ja našla za shodno da ih ''pljujem'' jer mi nisu odgovarali. Kad se budeš drznuo da ovde, svojim imenom i prezienom braniš svoje stavove možda ti i uzvratim persiranje. Ovako, te mogu, na osnovu tvog načina obraćanja, tretirati samo kao nekoga ko je neškolovan, nepismen i nekoga ko nikada nije studirao i ne zna kako je teško bilo odvojiti pare za to putovanje (a kamoli za taksi koji bi mi do Bežanije uzeo više para nego dotična agencija do Budimpešte), a mlad si i željan da vidiš sve i spreman si na sve rizike. Zar moram da ponavljam kao papagaj da nemam problem sa putovanjem, da je sve bilo korektno izuzev toga što su pojedini putnici imali povlastice a platili su isto što i ja i moji prijatelji. Zar je to pošteno? Verujem da ni ovoga puta nećeš razumeti, kad već nisi a gotovo da sam crtala objašnjenje...
      Pozdrav!

      Delete
  5. Jako lepe slike, grad deluje prelep! Nikad anisam putovala tom agencijom, tako da ne znam sta da kazem u vezi nje. Dosta sam putovala autobusima i nikada autobus nije smeo da stane na nekom mestu sem stnaice da bi neki putnici izasli, sad prvi put cujem da se neko nervira zbog toga. Kada putujes avionom ne ocekujes da te doveze do kuce? Isto je i sa autobusom.

    wildflowerforest.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Milena tražili smo da nam stane na Austobuskoj stanici pored Studenstkog grada, ne na sred puta. Takođe, ako si pažljivo čitala tekst, mogla si da pročitaš da je stajao drugima koji su to tražili u Novom Sadu (I to na benzinskoj pumpi!!).

      Delete
    2. Ja sam mislila da je u Novom Sadu bilo stajaliste (cesto kada putuju ljudi iz vise gradova, autobus stane u tim gradovima, da ljudi ne bi morali da putuju). Uostalom to nije ni bitno, agencija ti nije odgovarala ali Boze moj, nista nije savrseno.

      Delete
    3. U Novom Sadu je bilo i stajalište i benzinska pumpa. U Beogradu su stali samo na parkingu sa kog smo krenuli. Zato sam bila izrevoltirana. Zašto su drugima mogli da izađu u susret a nama nisu? U čemu je razlika?

      Delete
    4. Čini mi se kao da me ne razumeš ali nije ni važno. Da si bila u mojoj koži i da je neko eto tako napravio razliku između tebe i nekog drugog (tamo gde je nema) a po istom pitanju, bez razloga... ne bi ti bilo svejedno.

      Delete
  6. Gorgeous photos!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/spongebob.html

    ReplyDelete
  7. Slike su prelepe! Žao mi je što je na kraju celokupan utisak pokvaren, ali verujem da bi to svima nama zasmetalo. Ljutnja je opravdana. Mada, najvažnije je da ste se tamo lepo proveli, volela bih da jednom posetim Budimpeštu. :)

    ReplyDelete
  8. Slike su zaista divne. Mnogo mi je zao zbog toga sto vam se dogodilo , stvarno nije u redu. Ne znam sta je sa tom agencijom. Ali znam da kada smo mi isli do Beograda (zivim u malom gradu na dva sata voznje od Beograda) , vozac autobusa je isao cak do kuce te devojcice koja je kasnila i ako joj je kuca bila na drugom kraju grada. Zaista sam se zacudila kada sam procitala ovo. No sve u svemu , vazno je da je vama bilo lepo u Budimpesti. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Slike su prelepe, baš mi je drago što si se lepo provela i što si uživala. Hvala na iskrenom mišljenju o toj agenciji, koje si podelila s nama i tako sprečila možda nekog da pogreši ukoliko je planirao putovanje s njima.
    Radujem se novom postu i još mnoštvu sličica iz Budimpešte. :)

    Recenzija na blogu ---> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ♥

    ReplyDelete
  10. Slike su predivne!
    Novi post na mom blogu --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Super post! Ja se vec duze vreme razmisljam da li da posetim Budimpestu ili Bec i juce je izbor pao na Bec. Idem prvi put i generalno nisam upoznata kako nase agencije funkcionisu sa ovim vikend aranzmanima tako da mi je ovaj post pomogao. Slike su fantasticne :)

    Poseti moj blog; sparklygoddess.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beč je moj omiljeni grad. (dok ne vidim pariz verovatno)
      Bila sam više puta, jednom čak i 15 dana. Želim ti lep provod i sretan put! :)

      Delete
  12. Fotografije su prelepe, zaista divno. :)

    ReplyDelete
  13. Divne su slike!!! Bravoooo,kao da sam bila tamo :*

    ReplyDelete
  14. Izbegavajte BG TURS agenciju!!!!
    Vodici su katastrofa, jako neprofesionalni uzasni. Jako neprijatno iskustvo sam dozivela na putovanju za Bec. Nisu hteli ni malo da cekaju putnike i grupa se pogubila, onda kada sam trazila dodadno objasnjenje kako da nadjem mesto gde dolazi autobus samo su otisli jer je bilo vreme za njihovu pauzu. Autobus ocajan. Informacije o gradu, obilazak grada jako lose organizovan.

    Takodje sam imala problem sa skrivenim troskovima. Navedena je jedna cean i kada sam platila to onda su me obavestili da treba da doplatim jos nekih 15e da bi isla do Beca jer je ta cena bila samo do TC. Prevaranti!!!!!!!

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)