Book recommendation: Guillaume Musso - ''Central park''

11:41 AM


Sedim na terasi, upijam sunce, vetar mi lagano miluje kožu..prija. U ruci držim knjigu od koje ne mogu da se odvojim jer je toliko sjajna, zarazna. Dobila sam je juče od drugarice kao rođendanski poklon i sad razmišljam nešto i shvatam koliko je sjajno kad ti neko pokloni knjigu. Volim knjige koje me zabavljaju, opuštaju, koje su pune avantura, nabijene emocijama ili strašću. Za zabavu i odmaranje najbolje su one knjige koje ne možete da ispustite iz ruku. Ako me pratite od skoro sigurno ne znate koliki sam fan knjiga i ponekad u biblioteku idem 2 puta nedeljno. S obzirom da je članska karta za biblioteku godišnja uvek namestim da mi članarina ističe mesec, dva pred ispitni rok u kom imam najviše ispita jer je to vreme kad moram da batalim sve i zagrejem stolicu a ako bih tad imala priliku za biblioteku..studirala bih večno. Neki ljudi ne vole da čitaju i ja sam bila takva do pre par godina a onda sam odjednom, iznenada silno zavolela knjigu. Verujem da nisam volela čitanje kad sam išla u školu jer samo morala da čitam šta mi kažu (lektire) i nisam mogla da prestanem i odustanem ako je bilo nezanimljivo. A sad kad imam slobodan izbor, negoraničeno vreme, i slobodu da sklopim knjigu ako mi postane dosadna, čitam ih u velikim količinama. Post kasni jer sam se začitala, uuupsss :)
Koju knjigu ste poslednju pročitali? :)










I am so in love with books. I read a lot and this is the one that I am reading at the moment. It's Guillaume Musso  ''Central park''. 

New York, 8am. Alice, a young Parisian cop and Gabriel, American jazz pianist, wake up on a bench in Central park hand­cuffed to one another. They don’t know each other and have no memory of having met. The night before, Alice was at a party with her girl­friends on the Champs-Elysées and Gabriel was playing piano in a club in Dublin. Impossible? And yet… So many ques­tions leave them con­founded. How did they get them­selves into such a dan­gerous sit­u­a­tion? Whose blood has stained Alice’s shirt? Why is one bullet missing from her gun? Alice and Gabriel are left with no choice but to team up to figure out what is hap­pening to them and get back to their normal lives. What they are going to dis­cover will turn their lives upside down.

Which book is the last that you read?



Smart Girls Are The Prettiest





You Might Also Like

10 коментара

  1. Interesting post dear, and how I love the closing part... Smart girls, should be pretty and Pretty girls should be smart! ;)

    love,
    cassiecadiz.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Upravo čitam Kako bih bez tebe istog autora, a juče završila Možda nebo zna. Bile su skoro sve njegove knjige na akciji prošlog meseca u Laguni i nisam ih propustila! Volim njegov stil pisanja i neizvesnost koja traje do samog kraja, sa još ponekim pitanjem posle. :-*

    ReplyDelete
  4. Cool post kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ReplyDelete
  5. Uh kako su ove slike savršene. Prelepe. Post je divan. Ja sam upravo procitala Most preko večnosti od Ričarda Baha. Prelepa je i sve preporuke. A i post sam o njoj pisala pa mozes da pogledas.

    http://svetjednedevojke.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  6. Prelepe slike. Ja trenutno čitam knjigu 'Ljubav'' Danijele Stl.

    Novi post: teodorassmallworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Divan post,predobre slike!Procitala sam poslednju knjigu pre tri dana ''Samo slusaj'' od Sare Desen.Iako ne volim mnogo da citam,ova knjiga je bila sjajna ;D
    Posetite moj blog --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Trenutno citam "Ljudi lazi" psiholoska knjiga koja je teza, ali mi je izuzetno zanimljiva. :)

    ReplyDelete
  9. Sjajan post. Meni su se knjige do pre godinu dana činile jako dosadno , ali onda kada sam kupila na ekskurziji u maju prošle godine prvu knjigu koja se meni dopala od tada obožavam da čitam knjige. Poslednju knjigu koju sam pročitala zvala se "Bezazlene laži" - Keti Hopkins. <3

    P.S. Novi post na mom blogu (MTW awards) + Giveaway. :)
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Cula sam za ovu knjigu mada je nisam citala. Ja,iskreno, lektire ne volim uopste da citam dok ''ostale'' knjige volim da citam ♥

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)