Vodič za idealan poklon: I mali dar je velika stvar!

1:00 PM

I dok napolju padaju i odmah iščezavaju prve pahulje, dok lampice svetle a topao čaj mi greje ruke, počeh da razmišljam o ovom divnom periodu godine. Mislim da je, na globalnom nivou, period praznika koji slede nešto najsavršenije što je ljudsko društvo smislilo. Ovo je doba godine kada zaboravljamo na probleme, nedaće, kada praštamo i kada smo svi široka srca. Koliko god da smo usplahireni, užurbani i u gužvi, koliko god da sam radosni ili možda setni, veoma je važno da ne zaboravimo na zahvalnost. Na zahvalnost za sve ono što imamo, na zahvalnost za sve ono što nemamo i ne želimo da imamo, na zahvalnost za ljude oko nas, za zemlju po kojoj hodamo, za vazduh koji dišemo.. Zahvalnost za zdravlje, za porodicu, za sigurnost.. Zahvalnost za mir, za ljubav, za ukusan obrok i topao dom. I još mnogo toga....Lista je gotovo beskonačna. No, ako stavimo po strani zahvalnost za te velike stvari... ima tu još prostora da se razmišljajući o protekloj godini setimo i nekih malih a opet veličanstvenih trenutaka bez kojih ništa ne bi bilo isto. Pričam vam o zahvalnosti za lep dan, za jedan nezaboravan osmeh, za zagrljaj, za stisak ruke kad je teško. O zahvalnosti za srdačno dobro jutro, za kompliment, za sjajnu žurku, za veče sa prijateljima, za šetnju na kiši i izležavanju na julskom suncu. O zahvalnosti za razglednicu iz Grčke ili ukusne Mocart kugle iz Beča. Za zahvalnost na ptičijoj pesmi koja dopire sa terase, ljubaznoj osobi u supermarketu, baki sa pijace koja samo za vas, ispod tezge, čuva najslađe trešnje. Za vreo pogled i poljubac za laku noć.... Nemojte nikada da zaboravite da je i mali dar velika stvar!

Ponesena ovim razmišljanjem želela sam da sa vama podelim taj jedan mali dar. Pakujem ga u najlepši paket i ukrasni papir sa šarom na temu ''iz mog iskustva'' i puštam vas da ga, čitajući tekst, lagano otpakujete a možda vas narednim redovima i uverim koliko je važno da ne zaboravite da za praznike, pored onih koje volite, obradujete  i  sebe.


Poslednjih nedelja sam intenzivno koristila 2 Gayatri proizvoda: hidratantni gel i kremu od aloje i kurkume. Rezultati ovog prirodnog tretmana imali su veoma delotvoran uticaj na moju kožu. Krema, na bazi Alojavere i kurkume sa dodatkom jojoba ulja, koju nanosim ujutru, čini moju kožu glatkom i mekom na dodir a hidratantni gel na bazi takođe Alojavere i avokada, koji nanosim uveče, daje koži neophodnu vlažnost i elastičnost. Primetila sam da je moja, inače veoma masna koža, posle nekoliko nedelja postala gotovo normalna što me je oduševilo. Oba proizvoda nanosim u tanjem sloju na lice i masiram dok koža ne upije. Za mene je veoma važno da ovi proizvodi ne sadrže parafine, parabene, kao ni sintetičke boje i mirise, i da nisu testirani na životinjama



Kao što sam vam već napisala iznad, Gayatri hidratantni gel sadrži Alojaveru i avokado. Verujem da većina vas zna koliko je Alojavera neverovatan dar prirode i na koji način hrani kožu i koliko na nju delotvorno deluje. Što se tiče avokada on je bogat omega 3 masnim kiselinama i pored toga što umiruje kožu smanjuje postojeće i sprečava pojavu novih bora. 





Kada je reč o kremi na bazi Alojavere i kurkume moram priznati da mi ona možda, za nijansu, bolje prija jer imam, kao što rekoh već, jako masnu kožu. Krema je, zahvaljujući Alojaveri, hrani i čini mekom a kurkuma je štiti od raznih infekcija i upala kojima sam sklona naročito tokom pms-a. Tu su još i ulje jojobe koje koži daje vlažnost i regeneriše je, kao i ulje semena kajsije koje je izuzetno hranljivo.





Nadam se da sam vam bar malo zagolicala maštu pričom o ovim sjajnim proizvodima iz daleke i neverovatne Indije, o kojima imam veoma pozitivan utisak. Ima ih još mnogo u ponudi a sve ih možete pogledati klikom ovde. Dostava je trenutno besplatna na teritoriji Beograda kao i na teritoriji cele Srbije ako je porudžbina iznad 800 dinara. Smatram da ovo može biti i idealna i povoljna varijanta za poklon za nekog vama dragog ko voli kozmetiku ili ima problema sa kožom. Ma biće ovo sjajan poklon i za vas same! Nagradite sebe! Jedna godina je iza vas.. nagradite se za sve uspehe koje ste postigli i sve padove koje ste prebrodili. Čovek koji istinski voli i ceni samog sebe, svoje telo i svoj um, je najsrećniji čovek. I da...imajte na umu da je i mali dar, velika stvar! 







Ovaj post je urađen u saradnji sa kompanijom Ekorubis.





You Might Also Like

5 коментара

  1. Deluje zanimljivo. Taman za moju masnu kožu.

    ReplyDelete
  2. Ne koristim nikakav proizvod za kožu. Jako mi se svvidja kako si počela post. Veoma lepo napisano.

    LifeInMyStyle | Kako organizovati savršen novogodišnji party

    ReplyDelete
  3. Divan tekst. Baš ću da pogledam proizvode

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Ne znam zastoo de obrisao komentar, ali jeste. Bika sam napisaka da je uvod toliko lep, kao i onaj deo da poklonimo sebi nesto. Ja sam se najezika i uzivala citajuci :))
      )

      Delete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)