5 aplikacija za telefon koje preporučujem

10:00 AM


U eri društvenih mreža, telefona, računara i interneta veoma često ljudi raspravljaju na temu zavisnosti od istih. Trudim se da telefon koristim samo kada sam kući odnosno - da online budem samo kada sam kući i gotovo nikada ne uplaćujem internet ali kao i svi čim se dohvatim nekog kafića razmišljam o šifri za wifi. Srećom, još uvek mi telefon nije važniji od društva pa ga veoma često zaboravim kad se družim, šetam, pričam i zabavljam sa drugaricama što mislim da je sjajna stvar i znak da ne moram baš mnogo da se zabrinem, bar ne još uvek :D No, danas neću pričati o tome jer to nikoga ne zanima, već ću vam danas pokazati mojih 5 omiljenih aplikacija koje koristim na svom telefonu. :)

Snapchat

Mislim da sam smorila celu galaksiju pričom o Snapchatu ali on je toliko zarazan i zabavan da je postao moja top aplikacija. Volim da pogledam šta su tokom dana radili moji prijatelji, poznanici i osobe čiji mi je život zanimljiv (poznati, svetski blogeri, pevači, glumci, sportisti i sl). To je prvo što proveravam kad uđem na telefon i nikad mi nije dosadno. Zapravo dobra stvar je što se na Snapchatu zadržavam veoma kratko jer mi pregledanje tuđih kratkih klipova i fotografija ne oduzima mnogo vremena. Sve završim za par minuta dok je sa Instagramom priča drugačija jer njega mogu da pretražujem satima. 

Covet Fashion

Ovo je jedina igrica koju imam na telefonu i instalirala sam je pre više od pola godine. Možda i moja omiljena igrica na telefonu ikada. Poenta je da oblačite devojku po vašem ukusu a onda to svi drugi koji igraju mogu da ocenjuju. Takmičite se za stvari, novac i putovanja. Ocenjujete druge i tako kupujete karte koje su vam potrebne da biste se i sami takmičili. Na takmičenjima osvajate novac sa kojim kupujete nove stvari, što je veća vrednost vašeg garderobera viši ste nivo u igrici a svakim novim nivoom dobijate nove make up lookove, nove frizure, dodatke i sl :) Zaraza! :)


FilmoraGo

Ova aplikacija je moja omiljena aplikacija za pravljenje videa koje objavljujem s vremena na vreme na mom Instagramu. Uglavnom su to Snapchat snimci putem kojih pokušavam da privučem više ljudi na svoj Snapchat. Lako se koristi, ima super zezalice i dodatke i toplo vam preporučujem! :)

Phonto

Phonto je moja omiljena aplikacija za ispisivanje tekstova na raznim pozadinama. Retko to kačim na svoj Instagram ali ume da zatreba s vremena na vreme. Obožavam je zbog ogromnog broja fontova, lakog korišćenja i super efekata sa bojama :)

Mp3Tube

Ova aplikacija je sjajna za skidanje muzike sa jutjuba. Prekopira se link sa nekog videa (spota neke pesme i slično) i unese u aplikaciju a zatim konvertuje i preuzme. Deluje komplikovano ali po pesmi vam treba oko 30 sekundi da sve to uradite :D Malo je na prvi pogled odbojna ali kad skapirate kako funkcioniše imaćete je zauvek :)



You Might Also Like

20 коментара

  1. Hvala za poslednje 3 aplikacije.Pozz :)

    ReplyDelete
  2. Od ovih koristim iskreno samo snapchat i obožavam ga!
    Probat ću sve, baš mi je trebalo nešto dobro za skidanje glazbe, jedva čekam probati ☺

    ReplyDelete
  3. Hvala ti sto si mi otkrila Filmoru, nisam znala da postoji i verzija za telefone, a bas trazim neki dobar video editor. :) Fotkice su divnee! :) <333

    www.marsyly.com

    ReplyDelete
  4. Hvala ti za ove aplikacije, po tvojim riječima se čine odlične, pa ću ih uskoro isprobati. Jedino sam znala za snapchat koji baš i ne koristim jer ga baš i ne razumijem ahaha ali nadam se da jednom hoću :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu :)

      Imaš video tutorijale na jutjubu o tome kako se koristi Snapchat :)

      Delete
  5. Od ovih aplikacija koristim samo Snapchat i mp3tube :)
    http://maketheworldbetter9.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Super predlozi ;)
    ilofashion5.blogspot.rs

    ReplyDelete
  7. koristim samo snapchat,ali ove aplikacije moram da isprobam.Inače post je odličann♥

    https://saskadiary.blogspot.rs/2016/07/pricamosredom-suvisni-kilogrami-no.html

    ReplyDelete
  8. Od ovih aplikacija koristim i znam jedino Snapchat, mesjutim i sve otale deluju stvarno sjajno. ❤❤
    <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    ReplyDelete
  9. Odlican post ! :) Najvise mi se dopada opis aplikacija...neke od njih koristim, a neke upravo gledam da instaliram ! :)

    http://chamandcook.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. E ovo za skidanje muzike sa YT zvuci super, hvala na ideji. Bas mi to treba.
    Snapchat ne koristim, zapravo razmisljam i da se odreknem jedne od mreza, mozda Fejsbuka. Mnogo vremena to oduzima, svaki dan po 20ak minuta po mrezi i nakupi se, vise volim da gnjavim psa ili citam knjigu za to vreme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se sa tobom, ja sam odlučila da ugasim Snap, kad već mogu da šerujem to na ig :)

      Delete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)