Pričamo petkom: Život je kratak, odaberi sreću

2:02 PM


Zdravo svima! :)
U današnjem #pričamopetkom postu razgovaraćemo na temu pozitivizma u našim životima.
Očekujem vaše mišeljenje u komentarima na ovu temu a sada ću vam izneti svoje.
*p.s. očekujte i blog tips post u toku dana :)



Ljudi koji me poznaju dobro, a i oni koji me poznaju površno, znaju da sam ja izuzetno pozitivna osoba. To se jednostavno o meni da zaključiti u roku od 2 minuta.  Moja čaša nikad nije do pola prazna već do pola puna. Svaki moj dan počinje osmehom i pozitivnim mislima jer svaki dan koji dobijem na ovom mestu zvanom Zemlja posmatram kao blagoslov. Istini za volju jesam poprilično religiozna osoba i mnoge stvari koje me sustižu posmatram kroz veru ali čak i da nisam verujem da bih opet bila pozitivnog stava.

Naravno, nisam osoba kojoj sve ide kao po loju, nisam osoba koja nema probleme, račune, ispite koje mora da spremi, nisam osoba koju nikad niko nije izdao, nisam osoba koja nikad nije prevarena, nasamarena, iskorišćena, nisam osoba kojoj sve pada sa neba, nisam osoba kojoj je obezbedjena budućnost, nisam osoba kojoj mama i tata daju sve na tacni, nisam osoba koja nema ni jednu brigu za vratom, nisam osoba kojoj bilo šta ide glatko i savršeno u životu. Nisam. Sve navedeno me je sačekalo, tresnulo od zemlju, naučilo i učinilo jačom i borbenijom. I sve navedeno nikad od mene nije napravilo osobu koja nema pozitivan stav. Kako? Zašto? Zato što sam tako odlučila.  

Ja volim život. Volim da sam srećna i da druge ljude činim srećnima. Volim da drugima ugađam, da zbijam šale na svoj i tuđi račun, volim da se smejem, da plačem od smeha, volim da gledam filmove, volim da idem u pozorište, volim da čitam knjige. Volim da kuvam, da pišem, da kupujem, da putujem. Volim da pijem limunadu, volim da plivam, da vozim biciklo. Volim da se družim, volim da fotografišem, volim da učinim uslugu. Volim da pozajmim, volim da razmenim. Volim da sanjarim, volim da ustanem rano ujutru. Volim da se ponosim, volim da se naježim. Volim da uređujem prostor, volim da zalivam cveće, volim da gledam domaće serije. Volim da instagramišem, volim da pohvalim ljude. Volim da budem ljubazna. Volim da ustanem baki u autobusu, volim da idem na predavanja, volim da jedem pizzu, volim da pomazim psa. Volim Beograd, volim njegove ćoškove i ulice. Volim što nije rat. Volim što nije bolest. Volim što nije glad. Volim što je mir. Volim što je zdravlje. Volim što sam sita i što imam krov nad glavom. Volim još gomilu naizgled sitnih i beznačajnih stvari koje mi ispunjavaju svaki dan. Ja jednostavno ne dam, da pored svih predivnih stvari koje sam navela da volim, u meni taj osećaj nadjača neka briga, neka negativna misao, neki problem koji sigurno ima rešenje.

Ovo je poslednji petak ovog aprila. Nikad više ja, nikad više ovaj petak, nikad više ovaj april. Nikad više ovaj dan. Ne želim da ga protraćim. Želim da mi bude lep, želim da mi bude srećan, želim da mi bude nasmejan. Lepo mi je. Imam sve što mi treba. Imam vazduh, imam vodu, imam zdravlje, imam gde da prespavam. Imam s kim da popričam. Imam šta da ručam i večeram. Te me činjenice raduju. Sve ostalo, sve ostale brige, problemi i muke..sve to smo mi ljudi sami sebi servirali. 

Uvek postoje bar dva puta. To je zakon prirode.

1. Mogu da padnem u depresiju, da se brinem, da plačem i kukam, da se raspekmezim i kunem, da se jedem iznutra, da mrzim, da sam zla, da sam pokvarena, da sam nesrećna, da od života vidim samo crnilo, prljavštinu i zlo. Da se od svega toga razbolim i ja i moja duša pa da patimo zajedno do kraja.

2. Mogu da se borim, da budem vedrog duha, da ustanem kad padnem, da se smejem, da volim, da uživam, da pronađem rešenje, da sam srećna, dobra, da mi dobro ide, da od života vidim i pamtim samo najlepše stvari, najbolje stvari. Da budem  zdrava, pozitivna i srećna i da uživam do kraja.


Normalno je da čovek poklekne, da zastane, da padne ali i da ustane. Normalno je da svako od nas ima problem, ima muku ima neku nesreću na ledjima. Nije normalno da se sa tim ne borimo, nije normalno da nas to pobedi. Nije normalno da ne izvučemo pouku, nije normalno da nepostoje loše stvari. Postoje. One su jako važne. Uče nas da cenimo one dobre. 

Setite se samo kako slatko jedete i kako vam je sve ukusno kad ste baš gladni. Da ste bili siti ne bi bio isti osećaj, zar ne? 

Odaberi sreću.



















Moja pitanja za vas su:

1. Da li ste vi pozitivna osoba?

2. Navedite neke ''naizgled beznačajne stvari'' koje vas usrećuju?

3. Koji put birate?













You Might Also Like

17 коментара

  1. Ovo ti je najbolji tekst ikad napisan! ♥ Ja sam ista kao ti. Pozitivna sam osoba i sve vidim pozitivno. Desi mi se nešto loše, uvek okrenem na šalu i smejem se tome jer znam da ću se kasnije tome zaista i smejati jer život ide dalje. On uvek ide dalje, pa idem i ja. Ne zadržavam se na stvarima, već se uvek okrećem ka novima. Mada dobro, znam da zastanem i pustim da me udare neke stvari. Život je kratak, budu pozitivan i kao što si ti rekla - odaberi sreću.

    The Fashion Spell | NOVI VIDEO

    ReplyDelete
  2. Andrijana, ako se ne vavaram,prvi put sam na tvom blogu i malo je reci da sam ODUSRVLJENA. Ali stvsrno je tako. Biram drugi put i i ja sam veoma pozitivna osoba. Ovog trenutka se uclanjujem u tvoj blog i miram priznati da hedva crkan tvoh sledeci post. Uzgred, slike su fenomenalnr i izgledaju taki profesiinalno i taki nezno. Nije moje da sudim, ali svaka cast! ♡
    Posrti moj blog i uclanu se aki zelis: Teen Queen ( za ovo mi je Anja rekla pre par meseci, tako da sam i ovo videla kod tebe ♡)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, ne vidim nigde gadzet sa clanovima. Pomoc ? : )

      Delete
    2. Hvala ti na divnim rečima draga Ana. Upravo sam posetila tvoj blog i predivan je. :)

      Što se tiče gedžeta sa članovima... nema ga i verovatno ga više neće biti na mom blogu, napisaću i jedan post na tu temu. Ali me možeš zapratiti na fejsu ili Instagramu, ili možda Snapchatu ako ga imaš. Tamo uvek javim kada izdadje novi post, tako nećeš ništa da propustiš :) <3 <3

      Delete
    3. Hvala ti mnogo! Ne brini, naci cy ja nacina da citam tvoje postove. ♡

      Delete
  3. Pa, ja sam osoba koja, s jedne strane misli da je ne prati sreća, a s druge da je ipak sve dobro. Ali sam veliki optimista. Iz svega izvlačim nešto dobro, jer uvek dobro mora da postoji u svemu. Slažem se s tobom da je sreća u malim stvarima. Oduševio me je post. ☺☺♥♥


    http://pastelwavea.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Anastasija.
      Sreća je relativna stvar. Ono što za tebe nije, možda za nekog drugog jeste. Lepo je što tako razmišljaš <3

      Delete
  4. Oduševljena sam.
    Izabraću da izvlačim najbolje od svega jer najsrećniji ljudi nemaju sve najbolje, oni izvuku najbolje od svega. Žive jednostavno, govore ljubazno i vole velikodušno. :) Pozitivna sam i sreću čine male stvari, treba razumeti to i prepoznati suštinu sreće, suštinu života.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Majo!
      Imaš divan stav i divan pogled na život <3

      Delete
  5. Predivan post.Ljudi me samtraju veoma pozitivnom.Jedna drugarica mi je u sali rekla da je mene nemoguce naljutiti,iznervirati ili rasplakati.Zavisi.Nekad i placem,nekad se i nerviram,ali to kod mene traje veoma kratko.Pa i kad mi je tesko kazem,da moze jos gore i da ce biti bolje.Cini me srecnom onaj osecaj kad pojedem prvu lubenicu,kad mi neko namigne ili se osmehne,kad putujem,dok citam,dok gledam omiljene serije,dok jedem cokoladu,a najvaznije kad sam s ljudima koje volim.Uvek biram 2.put.Uvek su me nervirale devojke koje placu ako ih ostavi decko.Cemu to?Ako je raskinuo,nije te ni hteo.Razumem da si tuzna zbog toga i mozda ga jos uvek volis,ali voli i sebe.Nemoj da dozvolis da potones zbog nekog ko te ne zeli ili ne zasluzuje.Jedni od mojih citata:
    "Nemoj razmisljati o proslosti ni trcati u buducnost,jer ce ti proci sadasnjost"."Ako zivis zivot prebrzo,brzo ce ti proci.Ako zivis presporo,on ce te prestici.Zivi ga umereno..." Pozdrav.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Nato <3 :)
      Tako si sve predivno napisala, skroz si me oduševila! Bravo! <3

      Delete
  6. Replies
    1. Thank you Catia. You are so kind and nice to me, always. Kisses to you <3

      Delete
  7. Pošto sam ja jako emotivna osoba, ovo me rasplakalo. Ali me rasplakalo upravo zbog činjenice što imam sve što mi je potrebno za život pa se ne trebam brinuti zbog nebitnih stvari već trebam više razmišljati o malim stvarima koje me čine sretnom. Volim kišu, miris novina, pokošene trave i benzina, osušeno cvijeće, stare slike i još puno puno toga i upravo sad sam shvatila da je život prekratak i da se potrudim što više biti sretna i uživati u njemu. Hvala ti što si mi popravila dan ovim prekrasnim slikama <3

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)