Pričamo petkom: Poslednji #Pričamopetkom post

10:00 AM


Srećan Božić svima koji danas proslavljaju! :)

Dobro došle u poslednji #Pričamopetkom post za ovu 2015. godinu!

Kao što je i običaj, pred kraj godine, sumiraćemo zajedničke utiske. Neću sa vama, bar ne u ovom postu, pričati o tome šta mi se to sve dogodilo u 2015. niti ću pitati vas za vaše najlepše i najtužnije trenutke. Ne danas. Danas želim da sumiramo zajedno utiske upravo iz ove rubrike! Moje najčitanije rubrike. Rubrike Pričamo petkom

Ideja da napravim rubriku u kojoj ću ostvariti interakciju sa svojim čitaocima došla je spontano, sada već, prošlog leta. Poslednjeg julskog dana, sećam se kao da je juče bilo, ustala sam jako rano kako bih, kao i svakog jutra, spremala ispite za septembar. Pošto sam ispratila mamu na posao, izmorena od prethodne noći, provedene uz televiziju, rešila sam da ostavim knjigu po strani. Sela sam za mamin računar i počela neobavezno da kuckam tekst. Pisala sam pa brisala iznova i iznova. Nisam znala šta želim. Zatim sam listala razne gluposti po netu i pronašla priču o blog statistici. I tako bacim se na proučavanje vas, mojih čitalaca. Shvatim, da u najvećoj meri moje postove čitaju osobe starije od 22. godine a da moje postove komentarišu uglavnom osobe između 11 i 18. godina. I nađem se u nebranom grožđu. Kako napisati post koji dohvata raspon godina najvećeg broja čitalaca? Kako napisati post koji jednako interesuje i osobu od 11 kao i onu stariju od 22 godine?!



Posle dugog razmišljanja shvatim da je ključ u interakciji. U stavu: ''hajde da pričamo na ovu temu''. Rešim tako da obradujem mladje čitateljke i napišem post pod nazivom ''Kako preživeti prvi poljubac'' i kroz njega iznesem svoje iskustvo. Post je jako dobro prošao kod mladih čitateljki jer su one oduvek zbunjene po tom pitanju i zainteresovane za tudja iskustva. Međutim, post je jako dobro prošao i kod onih starijih jer su se i devojke sa iskustvom javljale i delie savete mladjima. Bingo! I tako je sve počelo...



Danas, dok čitate 21. post iz ove rubrike sa ponosom vam kažem: Hvala! Hvala što ste tu svakoga petka. Što mi dajete ideje, pitate me za pomoć, pomažete drugima. Što iskreno govorite o onome što vas muči, tišti ili čini srećnima. Što mi dajete deo sebe, deo svoje intime, svog života. I to ne samo meni, već i drugima. Hvala vam za druženje, za razmenu iskustava, za poverenje. Hvala vam za ljubav prema mom internet kutku, mojoj priči,  mom stavu. Za ljubav prema meni. Volim vas sve, moje drage drugarice po tastaturi! :)





Moje pitanje za vas je: 

1.Koji vam je omiljeni PRIČAMO PETKOM post i zašto? :)
Uvek možete odgovoriti anonimno ako se stidite :)



Svi Pričamo petkom postovi:


Pobednik prazničnog darivanja je:


Molim Ninu da mi svoje podatke i broj telefona što pre pošalje kako bih mogla da joj pošaljem paket! :)













You Might Also Like

10 коментара

  1. Jako lepo napisan post, tebi hvala što me svakog petka oraspoložiš sa #pricamopetkom postovima♥ Pa.. moj omiljeni #pricamopetkom post bi bio pod brojem 8, jer je prvi koji sam pročitala, i pod rednim brojem 15 jer je bio moja želja i preporuka i jer si mi tada odgovorila u dm na taj predlog za baš taj post. Jako mi je drago što postoje osobe kao ti, i znaj da sam ja tvoja velika obožavateljka jer me inspirišeš♥ Jedno veliko BRAVO zbog ideje za ovu rubriku i zbog celokupnog vodjenja ove rubrike i celog bloga. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo Majo! I ti mene inspirišeš svakim komentarom koji mi uputiš. Šaljem ti milion zagrljaja <3

      Delete
  2. Ja mislim da su tvoji #pricamopetkom postovi najbolji. Najzanimljiviji mi je svakako bio o odlasku od kuće sa 15. i drago mi je što si svoje iskustvo podelila sa nama. Ja, kao maturant ove godine moram da donesem neke važne odluke :)

    ReplyDelete
  3. Redovno pratim ove postove, i pored tvojih vlogova oni su mi najdraži. Mnogo ti hvala što si odvajala svoje vreme da nam posvetiš ovu rubriku... ne mogu izdvojiti jedan omiljeni, svaki je najbolji za sebe, najviše sam se pronašla u tome kako si sa 15 otišla u srednju. ❤❤❤


    Ps. Imam jedno pitanje, danas sam radila test iz geografije i u dilemi sam oko najlakšeg pitanja. Profesorka je mnogo stroga i puno traži, četiri pitanja sam potpuno detaljno opisala, a za ovo nisam sigurna da li je tačno: Šta meri Merkalijeva skala? Moj odgovor je glasio: ,,Merkalijeva skala meri jačinu zemljotresa u epicentru (definicija epicentra), sastoji se od 12 stepeni kojima se ta jačina meri. I okolo sam opisala kakav je koji stepen. Sada, nisam sigurna da li meri jacinu na epicentu ili uopste na zemljinoj povrsini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tii puno <333

      Merkalijeva skala je zapravo opisna skala. Ona u suštini ne postoji fizički..Nema instrument koji nešto beleži (kao termometar ili toplomer što mere temperaturu). Postoji tih dvanaest stepeni koje si pomenula i svaki od njih ima svoj opis. Tipa 11. stepen kaže da čovek može na zemlji da vidi da su kuće porušene do temelja, mostovi su porušeni, šine su iskrivljene, javljaju se pukotine u zemlji koje su velikih razmera i slično. Dakle na osnovu onoga što se može zapaziti u prirodi za vreme potresa vidi se koji je stepen. Dakle, ona ne meri jačinu potresa u epicentru već na Zemljinoj površini od mesta epicentra do mesta gde se ništa nije osetilo.

      Delete
  4. Jaoo, kakav post :) mnogo mi se sviđaju postovi #pricamopetkom, a sada sam procitala i prvi post na temu prvog poljupca. Zanimljivo :)

    andjelavlaovic.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ova rubrika je jedna od najboljih na tvom blogu! Volim sve ostale postove da čitam, ali ovde kao da imam osećaj da sediš ispred mene i pričaš mi o tvojim iskustvima. Sviđa mi se onaj ''Odlazak od kuće sa 15''. Inspirisao me :)

    Girly world

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)