Kapege on the road: Aranđelovac

10:00 AM


Ne znam koliko desetina puta sam prošla kroz ovaj grad ali je ovo je bila prva prilika da sam se u njemu i zaustavila. Na moju žalost nedovoljno dugo da ga potpuno istražim, osetim njegove vrele asfalte i proučim njegove  mirise, dokučim njegove osmehe i zgrabim njegovu neverovatnu energiju. Pola sata kroz park i pešačku zonu, cveće, kafa, rolnica sa višnjom i to je bilo to. Imam ja još koraka za tebe lepi šareni grade. Vidimo se opet, obećavam ti!








You Might Also Like

36 коментара

  1. Prelepo je , slike su prosto divne , mnogo mi se sviđaju !

    http://janacornerfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Predivne fotografije!!! Aranđlovac je jedan divan grad. <33

    GIVEAWAY - ovde <33

    ReplyDelete
  3. Have a lovely Sunday sweetie!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  4. Jao fantastične fotke draga! ♥☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Divne fotke, dopada mi se kosuljica na petoj fotografiji, izgleda bas veselo i slatko. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tiii :)
      Ah nije košuljica, marama je :) Ali hvalaa♥

      Delete
  6. Moj grad! Predivno si ga predstavila :-)

    ReplyDelete
  7. Fontana mi se baš sviđa, a i ti si preslatka na svim slikama. Hvala ti za ovo, Srbija ima puno toga da ponudi.

    ReplyDelete
  8. Ja sam u Aranđelovcu bila još odavno, pre dosta godina i ne sećam ga da se potpuno. Čak i da je neko mesto ne baš tako lepog izgleda, tvoje slike ga predstave kao da je najlepše :) Volela bih da ponovo odem u Aranđelovac i da ga, kako kažeš, bolje istražim ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj hvala ti :) Meni se grad jako dopao i jedva čekam da ga posetim opet :)

      Delete
  9. Ja sam na poslednjoj slici, hihi.

    ReplyDelete
  10. Oh these are absolutely beautiful! Thank you for sharing these gorgeous pictures.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nikada nisam bila u Aranđelovcu, dopadaju mi se fotografije grada. Volela bih da si nam rekla malo više o gradu :) Sviđa mi se to što pišeš o raznim stvarima pa ću pratiti tvoje objave. Nadam se da ćeš imati vremena da posetiš i moj blog lilostories.blogspot.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da ništa o njemu ne znam a pošto planiram da ga opet posetim rešila sam da tu temu ne diram već da se njom pozabavim detaljno tada :)
      Hvala tii puuuuno♥♥

      Delete
  12. Lovely places dear! ^-^
    Lots of kisses :*
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    ReplyDelete
  13. Predobar post :) Slike su prelepe :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Hello from Spain: fabulous photos on the outside. I really like. Keep in touch

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)