Collaboration on the blog/ Saradnje na blogu

10:30 AM



Ćao, ćao, zdravo :)
Kako ste mi danas? Ja odlično! A kako i da ne budem kad je legla stipendija hohoho :D U ovom postu pričaću vam o saradnjama na blogu. I sami ste primetili da često imam saradnje na blogu i da obožavam da vam pišem o raznim proizvodima i da vam često poklanjam produkte blog saradnje. Predlozii za saradnju ne padaju sa neba. Prvo i osnovno što vaš blog mora imati, da bi opcija za saradnju uopšte postojala, jeste publika! I to ne bilo kakva publika. Vaša, svakodnevna, publilka koja prati vaš blog i čita vaše postove. Takvu publiku stičete redovnim i kvalitetnim postovima. Kod većine mojih saradnji ja sam bila inicijator. Javila bih se onima koje želim da reklamiram, objasnila ko sam, šta sam i šta nudim. Potencijalni saradnici bi pogledali, razmislili i dali svoj odgovor. Nekad je odgovor pozitivan nekad nije, važno je da ništa ne primate k srcu.
Kada odgovor za saradnju bude pozitivan sledi dogovor. Budite glavni u pregovorima, postavite uslove ali na fin i kulturan način tako da to onaj sa druge strane ne oseti, a onda to opravdajte dobro napisanim postom! Ne dozvolite da vas nasamare, ima svakakvih ljudi. Kada vam šalju proizvode na recenziju pišite onako kako jeste! Ne hvalite proizvod koji vam se ne dopada. Takođe, osnovno pravilo kulture je da onaj koji vam šalje proizvod plati poštarinu, jer u promovisanju on radi za vas a ne vi za njega.
Ja nemam mnogo loših iskustava a imala sam preko 20 saradnji na blogu u prošlih 6 meseci. Neprijatnih situacija je bilo (kao ovaj primer sa poštarinom) ali to se brzo zaboravi. Naravno, bilo je i saradnja koje su meni nudili drugi, jer ja sam apsolutno otvorena za pregovore sa svima, i neke sam prihvatala i čitali ste o njima a neke sam morala i odbiti, onda kada se nisu uklapale u tematiku mog bloga.
U narednom periodu čeka vas dosta darivanja jer sam primetila da to jako volite! Učestvujte, dobitnici se biraju apsolutno nasumično preko random.org sajta i u pitanju je samo sreća.  

Ako imate još pitanja pišite u komentarima. U nekom od narednih postova pisaću i o saradnjama sa inostranim kompanijama.

Takođe, posetite super cute blog moje drage Milice OVDE :)



Mama se juče vratila iz Jerusalima i donela mi je gomilu slika i neke divne poklone! Nadam se da ste uživali u fotkama! :)




Smart Girls Are The Prettiest!




You Might Also Like

23 коментара

  1. Odlicno si ovo objasnila :) Ja sam imala samo saradnje sa inostranim kompanijama :)

    ReplyDelete
  2. Dobro je znati kako saradnje funkcionišu, ovo mi je dalo neko predznanje o tome. Hvaala. :D

    jasminadi.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Odlično objašnjeno! Super slike. <3

    ReplyDelete
  4. hi dear, amazing spring pics..
    kisses

    ReplyDelete
  5. Jooj, koliko su divne fotografije! Apsolutno bude neku pozitivnu energiju. :) Sto se tice saradnji, ja polako ali sigurno krecem da ih sklapam, i da, problem bude uglavnom postarina, ali meni je glupo da pored toga sto mi salju kazem 'vi platite postarinu'. Mozes li mi u dve, tri recenice napisati kako bih mogla da se obratim nekome za saradnju a da oni plate postarinu? :) Hvala ti unapred, pohvale i komplimente nema potrebe da ti pisem jer vec znas da si najbolja. <3

    http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije uopšte glupo to što bi oni trebali da plate jer zamisli da ti meni šalješ poklon..Pa jel treba da platim ja sad taj poklon i poštarinu ili šta? Pa valjda bi ti platila, mislim kad mi već poklanjaš. Da ja kupujem to bi bila druga stvar!
      Pa ti im reci nešto tipa: ''Hoćete li mi poslati običnom poštom, da ne bih plaćala poštarinu? I taj neko bi trebao da ti kaže: Ma ništa ne brini, ja plaćam poštarinu.'' ili ''Da li biste bili ljubazni da platite poštarinu, nisam sigurna da sam kući ovih dana pa će neko iz moje porodice možda morati primiti paket?'' ahah I eto ga ;)

      Delete
  6. Odličan post, a fotografije su fenomenalne!!!

    teodorassmallworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Super post. Slažem se sa svime! Ali ne mogu vjerovati da netko sa kime imaš suradnju ne plati poštarinu! Nisam nikada za to čula, a možda i mislim da je to krajnje neprofesionalno! A tebi želim još puno uspješnih suradnji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :)
      Pa eto desilo se! Ni ja nisam mogla da verujem!
      Hvala mnoooogo <333

      Delete
  8. Super post. Sada si mi definitivno mnogo pomogla time sto si objasnila nesto vise o saradnjama! Hvala ti. Inace , slike su predivne! I hvala ti puno sto si pomenula moj blog. ♥

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super si objasnila. Sjajan post, fotografije su odlicne. :)

    ReplyDelete
  10. Jao, post je fenomenalan! Sličice divne kao i obično, a prilično volim da čitam o saradnjama, baš mi se sviđa tema ovog posta <3
    Ako možeš, baci pogled na moj http://maketheworldbetter9.blogspot.com/ :-)

    ReplyDelete
  11. koje divne fotografije, odmah se osjeti da je proljeće došlo. Za dobre suradnje treba se malo nekad i pomučiti, ali na kraju se isplate.

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)