KAKO DA ZARADIŠ PARE PREKO INSTAGRAMA?

9:54 PM





Da od Instagrama može da se zaradi više nije tajna. Da to može svako - ni to nije tajna :) Bitno je samo koliko želiš i koliko si spreman da radiš!  Instagram je veliko tržište i potpuno novo kod nas. Brendovi dolaze a to znači mnogo posla za community menadžere i influensere. Sve je više publike a to znači mnogo potencijalnih kupaca za proizvod koji imate!

Znam da je većina vas koji ste zainteresovani za ovu temu verovatno razočarana stanjem u našoj zemlji. Ljudi oko vas non stop kukaju kako nemaju, kako je loše. Možda i vi sami kukate. Možda ste se ovde našli jer tražite izlaz iz krizne situacije, možda imate biznis koji želite da skalira, da pravi novac, da pomogne vama i drugima... Ma da se ne lažemo, ovde ste jer želite da zaradite pare! I to je skroz okej. Obično je ljude sramota da to priznaju jer se pare mahom poistovećuju sa nečim lošim. Tako su nas bar učili. Pare su strava stvar i na Instagramu možete da ih zaradite mnogo, čak iako ste iz Srbije. Naravno, imajte na umu, da čarobni štapić ne postoji i da se ništa ne dešava preko noći, naročito ne samo od sebe. Morate da uložite da biste dobili. Biće vam potrebno vreme, kreativnost, strpljenje i mnogo istraživanja. Ali, kažem vam da je moguće - prvo jer i sama zaradjujem i znamo gomilu ljudi koji takođe zarađuju pare preko Instagrama.. Ako i vi to želite a ne znate kako, tu sam da vam pomognem. 



Ako budete primenjivali moje savete – uspeh vam je zagarantovan. Tvrdim to jer sam sama uspela poštujući sve ono što sam o Instagramu čula i videla tokom nekoliko godina istraživanja a što ću podeliti sa vama. Instagram je aplikacija koja se menja iz godine u godinu i uvek morate ići u korak sa promenama i konstantno morate poboljšavati kvalitet svog rada i pristupa ovoj mreži. U mom Instagram kursu sam podelila gomilu informacija, saveta i preporuka koje će vam koristiti da najbolje iskoristite Instagram, da dovedete svoj profil i svoj brend na jedan visok profesionalni nivo koji će vam biti najbolja referenca za buduće poslove koje ćete sklapati. 

Za samo 7 meseci sam od plate koja je bila 150€ došla do toga da imam firmu i 5 zaposlenih. Firmu koja se bavi Instagramom. Nisam izmislila nikakvu toplu vodu. Samo sam mnogo čitala, učila i testirala te stekla iskustvo, znanje i gomilu klijenata sa kojima radim. Baviti se instagramom je strava stvar. Bez obzira da li želite da prodate neki vaš proizvod ili uslugu, ovaj posao može da se radi od kuće, u pidžami. Da vam bude usput ili full time - vi birate. Sigurno vas zanima i koliko može da se zaradi - pa reći ću vam da to ume da bude i nekoliko prosečnih srpskih plata. Mislim, na vama je. Koliko radite toliko i imate. Ja radim mnogo. U ovom trenutku imam preko 20 klijenata kojima vodim naloge. Da, to je moj posao. Da vodim naloge za firme, za različite biznise pa čak i za neke poznate ličnosti. Moj tim i ja svakoga dana kreiramo sadržaj, smišljamo strategije, pravimo tekstove i fotografije, insta storije i postiramo na mrežu. Naš zadatak je da pravimo posao tim firmama kroz Instagram - i to i radimo. I od toga živimo.

Sigurna sam da bi mnogo vas želelo da unovči svoje vreme na Instagramu. Neki bi hteli da prodaju svoj proizvod, drugi bi hteli da budu plaćeni za neku reklamu, treći bi hteli da rade ovo što i ja... Zato sam napravila online Instagram kurs u kome sam ispričala sve od A do Š. Ogroman broj zadovoljnih polaznika moje edukacije su potvrda kvaliteta svega što radim na mreži. S obzirom da imam mnogo posla nisam u stanju da budem stalno tu za sve vas koji želite da kupite kurs pa periodično otvaram prijave. Sada je baš taj trenutak i traje do 15. aprila. Ako želite da učite i da konačno unovčite svoje vreme na Instagramu pišite mi i prijavite se. Kurs dobijate na svoj mejl u pdf i video formatu i možete da ga proučavate bilo kada. Iskreno mislim da je sada poslednji trenutak da uđete u trku za svoje mesto pod Instagram nebom. Ako u 2018. ne uradite nešto po tom pitanju i ne krenete da zarađujete pare, a verujte, uopšte nije teško, u 2019. će jednostavno biti kasno. Sada je momenat.

Ako želite da naučite više možete se prijaviti na moj online Instagram kurs! :)

KAKO DA SE PRIJAVIŠ:
Prijava se vrši preko email adrese: vesnikprolecakurs@gmail.com
Cena kursa je 60€.
Prijava traje od: 02.04.2018. do 15.04.2018.
Materijal dobijaš na svoj mejl. Možeš da ga proučavaš bilo kada.


Pokušaću samo malo da vam zagolicam maštu i probudim u vama onaj deo vas koji je spreman da radi i da se bori kako bi postigao uspeh.

Postoji dosta načina da zaradite putem Instagrama. Ja sam isprobala više njih i svi su bili uspešni. S toga, nećemo dužiti više i preći ćemo na konkretne predloge.


Dakle, novac na Instagramu zarađujete od drugih korisnika, brendova..ne direktno od Instagrama kao aplikacije. Koji su to načini? 

Instagram je ogromno otvoreno tržište i bilo čime da se bavite, ako radite dobro, uspeh neće izostati. Na Instagramu možete da: prodajte medijski prostor, prodajete proizvode i usluge, promovišete svoj posao, firmu... Naravno sve to možete raditi u svoje ime ili ime nekog brenda. 

Pokušajte da svoju strast pretočite u posao. Moja strast su fotografija i pisanje – tako da te dve priče forsiram na svom profilu i te dve stvari prodajem i od njih živim. Ako volite da kuvate ili pravite kolače možete napraviti profil na kome ćete deliti recepte ili pak napravite malu fabriku kolača ili keteringa pa kupce pronalazite putem Instagrama. Ako je vaša strast fitnes i volite da trenirate iskoristite Instagram da promovišete sport i zdrav život ili sebe kao trenera. Ako je to ipak moda ili šminka – imate gomilu načina da se na Instagramu time bavite. 

Dakle nije važno da li je u pitanju baštovanstvo ili izrada nakita, možda putovanja ili čitanje knjiga – vaša strast je vaš proizvod. Vaš put do zarade. Čak iako već imate svoj proizvod a još uvek niste napravili profil na instagramu ili mu se niste posvetili dovoljno - sada je pravi trenutak! Ustvari, sada je poslednji trenutak.


Računica je veoma prosta - ljudi/kupci su tamo. Šta god da je vaš proizvod morate ga ''izneti'' tamo gde su kupci. Pri tome, ta ''tezga'' vam je potpuno besplatna! Šta čekate? :) 


Verujem da razumete šta hoću da kažem ali se i dalje pitate kako da od toga zaradite novac? 


U mom kursu sam vam detaljno opisala sve načine na koje možete da dođete do ljudi sa istim interesovanjem koje imate i sami. Ili pak do ljudi koje zanima vaš proizvod. Opisala sam vam načine na koje svoj proizvod trebate da predstavite tako da svi požele da ga kupe. Nešto od toga sam vam podelila kroz BESPLATAN SADRŽAJ na kraju ovog posta.


Ako prodajete medijski prostor veoma je važno da ništa ne radite za džabe. Vaši profili su vaši mediji. Kao što su televizija ili časopis mediji. Od čega oni žive? Od reklama. Tako ćete i vi. Kompenzacije su okej ponekad ali one ne plaćaju račune i ne pune frižider. Da li ćete da prodajete svoj medijski prostor ili svoj proizvod zavisi od vas. 


Potrudila sam se da vam na preko 120 strana mog ebook-a objasnim sve načine na koje možete da prodate nešto i zaradite na Instagramu. Takođe, dosta pažnje sam posvetila i naizgled sitnim, a opet veoma važnim detaljima poput instagram imena, izgleda feed-a, boostovanja.. Objasnila sam vam detaljno kako da prodate nešto na Instagramu, pravilno izreklamirate nešto na Instagramu (jer svi mrzimo reklame ali reklama može da se upakuje veoma dobro da ni ne izgleda kao reklama ;)), kako da dobijete više pratilaca, lajkova i komentara. Ako vas zanima kako da najbolje iskoristite Instagram Story, Live ili kako da editujete fotografije putem telefona - pripremila sam vam tutorijale za nekoliko aplikacija :) Sve ovo i još mnogo toga čeka vas u mom online kursu Kako da napraviš posao od Instagrama!

Ako želite da naučite više možete se prijaviti na moj online Instagram kurs! :)

KAKO DA SE PRIJAVIŠ:
Prijava se vrši preko email adrese: vesnikprolecakurs@gmail.com
Cena kursa je 60€.
Prijava traje od: 02.04.2018. do 15.04.2018.
Materijal dobijaš na svoj mejl. Možeš da ga proučavaš bilo kada.










You Might Also Like

3 коментара

  1. Jako mi se dopada tvoj blog, kao i ovaj post.Zaista uzivam citajuci te, jer pises o temama o kojima se na blogovima malo govori, a dosta interesuju mlade ljude.Ovo je moj blog, nova sam u ovom svetu i pisem pretezno o putovanjima.Nadam se da ce ti se dopasti.
    Vodic kroz svet

    ReplyDelete
  2. Odličan ti je post, mislim da si zaista pomogla mnogo ljudi. Jako mi se sviđa način na koji pišeš, kao i tvoj cijeli blog!
    Btw,objavila sam novi post, pa ako bi ga mogla pogledati.
    http://ordinarygirlblog1.blogspot.com/2018/07/upoznavanje.html
    Hvala!

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)