Sve što treba da znate o Instagram BIO

4:21 PM



Verovatno ste već negde čuli izreku: ''Prvi utisak je najvažniji.''  - ipak, dešava se da prvi utisak ponekad prevari u životu.. ali na Instagramu to je veoma redak slučaj. Zato je Instagram biografija jedan od najvažnijih segmenata prvog utiska koji neko stvara o vašem nalogu. 

Šta je ustvari Instagram biografija? Instagram biografija ili popularnije samo bio je odeljak na Instagram nalogu u kom je dozvoljeno ostaviti tekstualan zapis. Nalazi se odmah ispod profilne fotografije i brojeva pratilaca a tik iznad galerije. Instagram bio se sastoji iz 3 dela a to su: Boldovani deo (vidljiv u pretrazi), običan deo za tekst, deo za link. U ovom trenutku može se uneti 150 karaktera (slova, brojeva, emoticona) + 30 karaktera koje možete upisati u boldovani deo.

U Instagram biografiju možete upisati bilo šta što želite ali bi najbolje bilo da ona govori o vama, vašem profilu ili vašem brendu. Vaša publika ili vaši potencijalni kupci bi trebalo odmah da shvate o čemu se radi, čime se bavite ili šta prodajete. 

Tekstualni deo
Generalno, postoji mnogo teorija o tome šta treba da sadrži savršen Instagram opis ali ono što sam ja uvidela jeste da je veoma bitno da navedete ko ste vi, čime se bavite, koliko imate godina, odakle ste, šta volite i šta nudite..

Naravno, ako ste brend trebalo bi da napišete čime se bavite (ako to nije logično iz Instagram imena), gde vam je lokacija, broj telefona, link do vašeg sajta ili mejla ili online shop-a.

Instagram biografija ne treba da bude pretrpana, sa previše emoticons-a već svedena, lako čitljiva, upečatljiva, uredna.. Recite sve ono što mislite da bi nekome ko vas ne poznaje bilo interesantno i korisno da čuje. Kratko, sažeto.

Boldovani deo
Kao što sam već napisala u jednom od pasusa iznad boldovani deo je jedini deo vaše Insta biografije koji je vidljiv u pretrazi. Zato bi bilo korisno da tu ukucate ključne reči koje vas/vaš profil opisuju kako bi vas ljudi zainteresovani za tu temu lakše pronašli na mreži. Najčešće se tu stavlja ime i prezime što nije tako loše ali je sigurno korisnije koristiti ključne rači koje opisuju ono po čemu se izdvajate ili ono što nudite. Na primer: glumica Jelisaveta Orašanin na Instagramu je pod imenom @jagodenamagli - međutim njeni fanovi je lako mogu pronaći i ako ukucaju Jelisaveta - jer upravo to piše u njenoj biografiji u boldovanom odeljku. Da ne piše, teško bi je pronašli pod tim imenom.

Deo za link

Kao što mu samo ime kaže ovo je odeljak u kom možete uneti određenu web adresu na koju ljudi mogu da kliknu. Ako imate blog - to je mesto za vaš domen. Ako imate webshop ili sajt, jutjub kanal ili nešto četvrto - svoje pratioce možete uputiti na njih koristeći link. Klikom na link otvara se stranica koju ste odredili da stoji u delu za link.


Početnici obično ne obrćaju mnogo pažnju na svoju Instagram biografiju pa savetujem da već sada poradite na njoj ako ste početnik. I sama, s vremena na vreme, menjam svoj IG opis zarad ažuriranja informacija. On trenutno izgleda ovako:



Većim delom moja Instagram biografija ispisana je na engleskom jeziku. Iskreno, lepše mi izgleda nego na srpskom a i pogodna je kako za moju domaću tako i za moju stranu publiku. Sadrži podatak o mom uzrastu, zanimanju i stvarima koje mene karakterišu, odnosno koje ja posebno volim a to su moj pas, putovanja i naravno, proleće :) Primetićete da je rečenica ''Kako da napraviš posao od Instagrama?'' napisana na našem jeziku - razlog je naravno činjenica da moj Instagram kurs prodajem samo onima koji razumeju srpski jezik. Tu je i strelica koja pokazuje na dole odnosno na link ispod koji vodi direktno na moj sajt i landing page o mom kursu. Link je ''skraćen'' u programu/sajtu Bitly. Tu rečenicu i taj link menjam po potrebi. Ovo ostalo uglavnom stoji baš tako uvek ispisano izuzev ako okolnosti ne zahtevaju drugačije. Ispod linka je dugme za email te mi se ljudi klikom na to dugme mogu obratiti. I dalje proučavam koliko je ono korisno s obzirom da ljudi mahom mejlove šalju sa računara - te je problem jer ne vide ispisan mejl pre klika na dugme. 

Ako želite da naučite više možete se prijaviti na moj online Instagram kurs! :)

KAKO DA SE PRIJAVIŠ:
Prijava se vrši preko email adrese: vesnikprolecakurs@gmail.com
Cena kursa je 60€.
Prijava traje od: 02.04.2018. do 15.04.2018.
Materijal dobijaš na svoj mejl. Možeš da ga proučavaš bilo kada.

You Might Also Like

1 коментара

  1. Obožavam tvoje postove u Instagramu, jako su korisni! Ja u svom biu imam Hrvatsku i Njemačku zastavu, jer sam iz te dvije zemlje (komplicirano je :D), citat, mail i link mog bloga. Zvuči kao totalni nered, ali vizulano uopće nije tako :)

    Od brinete do plavuše – a day in my life: moonstears

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)