Tradicionalni dezert u modernom ruhu

11:00 AM



Knedle sa šljivama ili gomboce, tradicionalni dezert koji su nekada pravile naše bake, doživele su pravi rimejk! Nekoliko radnji u Beogradu tokom ove godine počelo je da prodaje ovaj preukusan specijalitet i to u potpuno novom izdanju - sa različitim ukusima, slane, slatke, voćne, čokoladne, sa pršutom i sirom...i tako dalje :) Probala sam ih na nekoliko mesta te sam odlučila da ipak ove danas podelim sa vama, iako su, u principu, podjednako dobre kao i druge. U pitanju su knedle iz radnje Knedle i Uštipci koja se nalazi u Zemunu u ulici Karađorđeva 14b (odmah pored Pinokia ;)) U principu, cene knedli se kreću od 70 do 110 dinara. Najukusnija slatka knedla mi je nutella + lešnik. Od slanih navijam za sir, kajmak, rukola + pršuta :) Ako se nađete u Zemunu obavezno svratite da probate ove moderne gomboce :)

Ako ste dovoljno hrabri, zasucite rukave, i probajte sami da ih napravite. Nije mnogo teško :)

Da li ste nekada probali gomboce?






All photos: By me
Camera: Canon 700D

Ovaj post nije sponzorisan.

You Might Also Like

7 коментара

  1. Nažalost nisam probala, ali sam oduševljena kako izgledaju!♥
    IvaFashionDiary

    ReplyDelete
  2. Prelepo izgledaju i predivnim se cine. Bicu iskrena, nisam isla dalje od mainih klasicnih, one sa sljivom, ali sam skoro cula za Ferdinand knedle, tako da bi trebalo iskoro i tamo da svrayim.
    A kad se nadjem u Zemunu, ni ove necu zaobici :D
    "Teen Queen"

    ReplyDelete
  3. Dok mi je baka bila živa, kao maloj mi je radila ove knedle i zaista su preukusne! Preporučujem svima da ovo nekad proba ili napravi kod kuće. Morat' ću naći na internetu recept i napraviti. :D Slike su ti divne, kao i uvijek.♥

    My little corner

    ReplyDelete
  4. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ReplyDelete
  5. Jao, mnogo volim knedle, ali ih stvarno baaaš drugo nisam jela, ako se ne varam ima sigurno dobre dve godine. :)
    Moraću obavezno da svratim do ove poslastičarnice :) <33

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)