Sajtovi koje preporučujem

10:57 AM


Danas ću sa vama podeliti 5 interesantnih internet stranica koje sam rado posećivala tokom proteklih meseci. Svi su veoma korisni i verujem da za svakoga od vas ima ponešto. Znam da volite ovakve postove, baš kao i ja, i molim vas da mi u komentarima ostavite link ili ime nekog sajta ili stranice koju vi volite i rado posećujete :) Javite mi kako su vam se dopali ovi koje sam vam ja pripremila :)

Kvadratura Kruga je po meni jedan od najboljih, ako ne i najbolji, humanitarnih projekata na domaćim televizijama koji je ikada pokrenut. Toliko realnih priča, toliko dobrih ljudi koji žele da pomognu i koji imaju razumevanja za tuđu muku. S obzirom da ne gledam televiziju izgubila sam iz vida mnoge kvalitetne emisije sa nacionalne televizije i neizmerno sam se radovala kada sam videla da je RTS pokrenuo desetine Youtube kanala vezanih za svoje emisije, dokumentarne i obrazovne programe i slično a koje su kvalitetne i putem kojih možete mnogo toga da naučite ili da kvalitetno provedete svoje vreme gledajući ih. Ovde sam vam spomenula Kvadraturu kruga a preporučujem vam i RTS Obrazovno-naučni program - Zvanični kanal i RTS Kulturno-umetnički program - Zvanični kanal
RTS Kvadratura kruga


TorrentFunk je sajt preko kog skidam torrente odnosno filmove za gledanje. Znate već da je Torrentz ukinut pa je ovaj dobra zamena za isti :)
www.torrentfunk.com


The First Year je sajt za sve one koji vole da se motaju po kuhinji! Bilo da volite da pravite slatke ili slane djakonije sigurna sam da ćete naći nešto što vam se dopada i što možete da spremite
www.thefirstyearblog.com


PDF je nešto što sam otkrila tek pre par nedelja i mogu vam reći da je moja filmofilska nit tek sad dobila smisao. Ovo je zapravo FB grupa u kojoj jedni drugima preporučujemo filmove - strane, domaće, serije, dokumentarce - sve, sve sve!
P.D.F iliti Predlagač dobrih filmova (samo za filmofile)

DDG je moja omiljena Dnevna doza stranica! Ona nije namenjena samo ljubiteljima geografije već svima koji žele da pročitaju i nauče nešto novo o raznim predelima planete Zemlje. Neko se baš trudi da što češće ubacuje i verujte da sam i sama toliko toga saznala i naučila čitajući postove sa ove stranice! Topla preporuka!


Marsyly je domaći blog koji sam najčešće posećivala tokom proteklih par nedelja i zaista Marijana, koja je autor ovog bloga, se veoma trudi i oko tema i oko kvaliteta fotografije i tekstova. Veoma me podseća na mene u smislu ljubavi koje daje za svoj blog te mi verovatno i iz tog, pored pomenutih razloga, privlači pažnju. Tople preporuke! :)













You Might Also Like

13 коментара

  1. Odlican post, najvise me zainteresovao sajt "dnevna doza geografije"
    Marsyly vec duze vreme pratim, I devojka koja ga pise se zove Marijana, ne Marija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Ju, znam joj i ime i prezime, pojma nemam kako omaših :D

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Divan post Andrijana, sve pohvale za fotografije! Uzivala sam citajuci! <33

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Odlican post. Hvala na dobrim predlozima :))


    http://allipreferyoung.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Mnogo ti hvala na divnim rečima, draga moja <33 Malo je reći da si me jako obradova. :) <33

    ReplyDelete
  6. I ja poslednjih dana mnogo čitam Marsin blog, veruj mi da piše odlični i da ima savršene fotografije.

    LifeInMyStyle - Novi post

    ReplyDelete
  7. Nisam čula ni za jedan sajt, osim Marijaninog bloga koji je odličan. Rado ću pogledati i druge sajtove.☺

    My little corner

    ReplyDelete
  8. Nisam čula ni za jedan sajt, osim Marsinog bloga koji obožavam!! :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  9. Sjajan post! Svi sajrovi zvuce jako korisno i privlacno, posericu ih i sigirna sam da ce mi se dopasti. Marsin blog pratim odavno, i odisevljena sam njime apsolitno ♡
    novi post:Teen Queen

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)