Asprovalta, Greece day 6!

1:37 PM


Kad smo ustale 6. dana mislile smo da nema šaaaaanse da se tog dana okupamo. Prethodnu noć je lila kiša i pokrivale smo se ćebetom. Kad sam se probudila, negde oko 8, vetar je tako jako duvao a neba skoro nije ni bilo od oblaka. Na terasi sam sedela 5 minuta u džemperu i čarapama navučenim skoro do vrata. Kako je dan odmicao postajalo je toplije a mi smo počele da šizimo u sobi pa smo odlučile da šetamo plažom. I tako smo mi išle nekih 2, 3 kilometra kad je sunce iznenada granulo a ljute oblake vetar odneo ko zna gde. Trčale smo do sobe da zgrabimo opremu i pljas na plažu. Nisam verovala da se kupam u moru u istom danu, u istom mestu gde mi je vetar ledio kosti pre par sati. Ah, ta morska priroda! Uživajte u fotkma! Sutra vas čekaju moji kompletni utisci i preporuke!









You Might Also Like

9 коментара

  1. Slike su stvarno predivne. Da, tako je na moru. Malo pada kiša, a za 10 minuta sunce prži xD

    ReplyDelete
  2. Nemam reči koliko su ove fotografije predivne!

    ReplyDelete
  3. Giros ♥♥ S obzirom da si na moru,hladno vreme (u ovom periodu) bude na kratko i prođe. Uživaj ♥♥

    ReplyDelete
  4. WOOOW *__* Kako dobre slike, baš si talentovana!! Blago tebi, ja jedva čekam more i leto. Odličan post!!

    http://anonimnapricalica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Divne sličice. Ne mogu da se nagledam ove predivne plaže. <3

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Hello from Spain: awesome pics in Greece. We keep in touch

    ReplyDelete
  7. Tako je i meni bilo kada sam bila na moru... Vetar duva, kiša lije, a posle sunce sija kao da ovog nije ni bilo, a da ne spominjem prevelike talase koji su bili fantastični! :) Jedva čekam sutrašnji post, slike predivne kao i uvek. ♥

    jasminadi.blogspot.com

    ReplyDelete

Radujem se svakom komentaru koji mi ostavite! :)